Loading
Jan 7, 2017

Hvorfor bliver jeg ikke bare her?

Tænker jeg hver gang, jeg får lyst til at ændre på noget, justere eller opgradere. Og hver eneste gang tænker jeg; Fordi, det ikke er muligt at lade stå til, hvis ønsket om, at lande andre resultater er tilfældet.

Så her er jeg igen, med ønsket om, at tilbyde et nyt produkt til mine kunder. Med idéer til en brandingvideo, og med stor interesse i, at skabe en online klub hvor jeg løbende vil inspirere med alt hvad der omhandler personlig visuel branding. Hvorfor det er nr. 1 vigtigste prioritet når vi skal kommunikere vores services og vores produkter – og hvorfor, en visuel og tydelig businessprofil giver fantastiske resultater.

Og jeg kender hele processen. Jeg kender tidsforbruget, researchen og rammen der skal ligge klar inden der sættes i gang. Og hver evigt eneste gang står det soleklart for mig, hvorfor det er udfordrende og samtidig dybt berigende.

Det er udfordrende for mig, fordi jeg hver gang skal se på mig selv og min forretning udefra. Fordi jeg igen skal steppe op og blive endnu tydeligere. Og fordi, at jeg hver gang tvivler på om jeg kan få det, som jeg vil have det.

Og som altid, ender det med at være helt og aldeles fantastisk – og i sidste ende berigende.

Af flere forskellige grunde men mest af alt fordi, at jeg på meget kort tid og med helt klar mavefornemmelse altid ved hvem jeg skal have med om bord, hvem der kan se mig udefra, og hvem jeg skal samarbejde med for at komme i mål og ende med det resultat jeg (og/eller mine kunder) ønskede, inden vi gik i gang.

Et af de mest hyppige spørgsmål jeg får fra mine kunder, er:

Hvordan kan jeg med sikkerhed vide, at jeg i sidste ende vil være (mere end) tilfreds med resultatet?

Og til det svarer jeg altid:

Det kan du fordi, at jeg inden vi sætter i gang og eksekverer processen, sikrer mig, at det team jeg vælger til at hjælpe dig i mål, er det allerbedste match til dig, din forretning og dit ønskede resultat.

For mig handler det i stor grad om både, at se og høre mine kunder i det resultat de drømmer om – for derefter, at skrue op for lyset, så deres ønskeresultat bliver endnu mere tydeligt – for dem selv og for deres idéelle kunder.

For når vi vil vækste vores forretning er resultatet naturligvis vigtigt – men i min verden er vejen dertil og selve processen mindst lige så vigtig fordi, at det er i processen vi vækster og i vejen til resultatet, at vi forbereder os på den nye vækst der altid lander når vi har opgraderet – eller rebrandet vores nuværende businessprofil.

Det kræver, at vi er villige til at blive set på udefra – og i min verden, altid af folk der kan se os i et større perspektiv, end det vi selv er i stand til.

Med de dygtigste og mest kompetente samarbejdspartnere inden for hver deres felt, er alt vitterligt muligt!