Loading

placedebleu.dk

PR & Branding

Place de Bleu er meget mere end unikt interiørdesign. Det er et fantastisk bevis på, at integration, kvalitetsprodukter, high-end design og etnisk håndværk, kan gå op i en højere enhed. Place de Bleu er en socialøkonomisk virksomhed, der uddanner og beskæftiger udsatte indvandrerkvinder, for at hjælpe dem og deres familier til et bedre liv med større værdighed og glæde. Place de Bleu er smukt design og gode historier.

Det giver virkelig god mening for mig, at formidle essensen af Place de Bleu og sammen med det skønne interiør, opbygge en værdifuld platform for fokus på, og medieomtale af, deres unikke design. Store profilartikler, designprocesser samt packvisninger er løbende blevet leveret herfra. Udover PR strategi og eksekvering er stylist og fotograf igennem mit netværk koblet på. Dette for at Place de Bleu, med et professionelt team, opnår det rette visuelle brandudtryk.

”Place de Bleu kom i 2011 udover rampen takket være Katrine Venke. Med Katrine´s store netværk blandt stylister, redaktører, journalister mv. samt en stor professionalisme i arbejdet med PR, er Place de Bleu blevet sikret en række omtaler samt produktprofileringer i nogle af landets mest respekterede aviser og magasiner såsom JP, RUM, Boligmagasinet, Femina, Alt for damerne m.fl. Den megen PR-omtale har hjulpet til at cementere Place de Bleu som et upcoming brand inden for dansk mode og tekstil. En opmærksomhed og værditilvækst vi ikke kunne have skabt uden hjælp fra Katrine Venke”.

Trine Alette Panton, Adm. leder, Place de Bleu.