Loading

Stender på Strøget

PR, Social Media

John Erik kontaktede mig, da han havde et ønske om et intenst Social Media forløb i forbindelse med en ny lancering og et stort event tidligere på året. Vi udarbejdede en strategi og eksekverede den. Det skabte inden for en kort periode, et nyt vindue ind til forretningen og resulterede i langt større synlighed, flere kunder og større efterspørgsel.

“Vi havde brug for professionel sparring til at genskabe vores profil på de sociale medier og valgte efter anbefaling, Katrine Venke til at hjælpe os. At Katrine har været PR ansvarlig for mange af de største danske musikere og derudover har et stort kendskab til branding gjorde, at vi i perioden var 100% trygge ved at overlade vores profil udadtil, til Katrine og hendes folk. Jeg har ikke det største kendskab til de sociale medier og har derudover heller ikke tid til, at holde vores medier ajour. Så jo mindre jeg selv skal lave, jo bedre! Derfor var det også ekstra vigtigt for os, at samarbejde med et bureau der kunne tage 100% over. Jeg havde et krav om, at dele det vi i virkeligheden er så vi hele tiden fremstår troværdige blandt vores kunder. Og efter vores første møde med Katrine mærkede jeg, at dette ville blive en selvfølge. Den kontinuerlige og professionelle eksponering medvirkede til, at vi for alvor kom bredt ud. Vi fik nye kunder. Vi fik rigtig god feedback. Og vi fik en opgraderet Facebook platform at kommunikere fra hvilket mit unge team satte stor pris på. Næste gang vi har brug for hjælp er det Katrine vi igen kontakter”.

John Erik Skovbæk, indehaver af Stender på Strøget