Loading

Mitomito

PR & Branding

”For at få mere ”gang i butikken” havde jeg behov for at skabe noget mere opmærksomhed omkring mine produkter – både i forhold til kunder til min webshop og nye forhandlere.

Og som helt nyt brand på et marked, hvor konkurrencen er enorm, skal der mere end en Instagramprofil til for at få omsætning i virksomheden. Mine produkter skiller sig ud, men hvis de ikke kommer i blade mm. er det svært for mange potentielle kunder at opdage mit brand.

I en periode på ca. 3 måneder har mine produkter været vist ca. 8 gange i forskellige livsstilsblade, og jeg er endda blevet kontaktet af et af de vigtigste boligblade, som ønskede specifikke billeder fra min webshop.

Under kampagnen mærkede jeg en markant forskel i forhold til ordrer på min webshop, som kulminerede med julehandlen – alt i alt en markant fremgang.

Efter forløbet med Katrine Venke står det klart, at det kræver masser af benarbejde at vedligeholde interessen fra medierne, men idet scenen er sat af Katrine, så er jeg sikker på, at det er nemmere nu.

Udgiften til kampagnen er mange penge for en lille virksomhed som min, men jeg vidste, at det var det, der skulle til for at skabe den nødvendige opmærksomhed.

Og PR er helt sikkert noget jeg kunne finde på at investere i en anden gang”.

Mette Damgaard, indehaver og designer, Mitomito