Medieeksponering: Er din historie, din forretning eller dit produkt klar til PR?

En god historie, eller et lækkert produkt, er ikke nok til at komme i medierne. Det skal ”pakkes” så det er indbydende, tydeligt og nemt at gå til.

Med ”nemt at gå til” mener jeg at, dit budskab, dit produkt eller historie skal beskrives klart og tydeligt, så modtageren hurtigt fornemmer essensen. Du kan med fordel gøre dig tanker om, hvilken historie du vil formidle, hvad du ønsker at efterlade læserne med og hvilket behov du kan afhjælpe.

PR alene kan være medskabende til vækst i din forretning. En god fængende overskrift, med en gennemarbejdet tekst, samt et professionelt højtopløseligt billedmateriale er det bedste udgangspunkt.
Prøv om du kan tænke indhold, problemløsninger og resultater fremfor salg. Giv noget af dig selv, som din målgruppe hurtigt kan relatere til og del gerne ud af egne erfaringer og resultater.

Redaktionel omtale er uden tvivl den mest værdifulde form for eksponering du kan få. Så er medieomtale på din ønskeliste, kan du med fordel ”pakke” din forretning, din historie, dine produkter således, at de skiller sig ud fra de mange andre henvendelser medierne dagligt modtager.

Scroll to Top