Det er en platform, hvor du viser dine kunder, hvem du er, og hvilke løsninger du sælger. Det er personligt og unikt billedmateriale, hvor du bruger dig selv frem for upersonlige billeder, der ikke fortæller noget om hvem du er og hvad du tilbyder.
Sælger du fysiske produkter du selv står bag, kan en platform, hvor du har samlet det der emmer mest af essensen i dit produkt, være netop det der skal til. En autentisk visuel platform er værdifuld, fordi vi viser os selv. Vi deler os og det vi arbejder med, vi lukker op og inviterer vores målgruppe med indenfor i et univers, der er vores, fordi at det er os, der er på billederne eller fordi, at det er vores energi der ligger i selve udtrykket. Vi deler et visuelt indhold, der bidrager med en følelse og en stemning, hvilke er præcis dét der skaber relation mellem os og vores kunder.
Vores visuelle profil skal emme så stærkt af det vi er og det vi tilbyder, at den både er sjov og sand for os at lave, samt let for vores kunder at finde.
Når vi bygger vores visuelle forretningsprofil op fra dèt sted, skiller vi os ud blandt de andre, der tilbyder det samme som os.
Det giver egentligt sig selv. Vi kan ikke lade som om, eller foregive, at sælge noget vi ikke selv er eller lever. Det vil hurtigt opfattes utroværdigt. De resultater vi ønsker at sælge til vores kunder kan heller aldrig blive en success, hvis vi ikke selv kender processen og vejen mod vores mål, eller er bevidst om, hvilke behov vores produkter dækker i vores målgruppe.